Uzm. Dr. Filiz Gültekin

Kapsamlı Testler

Fonksiyonel tıp, kişinin bütününe odaklanan bütünleştirici bir tıp yaklaşımıdır. Sadece belirli semptomlara veya koşullara odaklanmak yerine vücuda bütün bir sistem olarak bakar. Fonksiyonel tıbbın amacı, sadece semptomları baskılayarak değil, hastalığın altında yatan nedenleri ele alarak sağlığı iyileştirmektir. Fonksiyonel tıbbın faydaları arasında yaşam kalitesinin artması ve kronik hastalık riskinin azalması yer alır.  Sağlık sorunlarının önlenmesi ve erken tanımlanmasına vurgu yaparak, sağlık hizmetlerine geleneksel ve tamamlayıcı yaklaşımları birleştirir. Bunun yanı sıra bir kronik hastalığınız varsa bu hastalığın kalıcı olarak tedavisi için çözümler sunar. Sizin de tip 2 diyabet, insülin direnci, hashimato tiroidi, kronik yorgunluk, akne rozasea, kronik ürtiker, sedef hastalığı, egzema, dikkat eksikliği, beyin sisi, depresyon, fibromyalji, hormonal disfonksiyon, polikistik over, erken menapoz gibi hastalıklarınız varsa fonksiyonel tıp yaklaşımından faydalanabilirsiniz.

Fonksiyonel tıp uzmanı, hastaları değerlendirirken diyet ve stres yönetimi gibi yaşam tarzı faktörlerine de bakacaktır. Fonksiyonel tıp uzmanları, hastayı mikro besin eksiklikleri, toksisiteler, bağırsak bakterilerindeki dengesizlikler ve kronik hastalığa katkıda bulunabilecek diğer faktörler açısından değerlendirmek için çeşitli tanı testleri kullanır.

Bunun yanı sıra, sağlık üzerinde olumsuz etkisi olan ağır metallerin miktarını ölçmeye yönelik testler ve buna benzer tahliller kliniğimizde yapılabilmektedir. Bu ve benzeri tüm testler yapılarak, sonuçları değerlendiriyor ve bütüncül tıp pratiklerinden de faydalanarak sizin için en doğru tedavileri uyguluyoruz.
Translate »